فاطمه جان ما فاطمه جان ما ، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

بسم الله الرحمن الرحیم

عاشقانه های من,اولین نوشته مامان

1395/10/19 20:24
نویسنده : مامان
83 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

مادری با تمام عذاب وجدان,

راستش فاطمه من تصمیمم برای ساختن وبلاگی به وسعت همه عشقی مادرانه شاید به قبل از بارداری ام بر می گردد,

که نشد,یا امتحاناتم بود,یا کار خانه و یا هزار مشغله و دلیل دیگر که با آمدنت فزونی گرفت, و اما عملی کردنش بر می گردد به تک تک روزهای این یازده ماه پر فروغ که تو را در کنارم,در آغوشم,در نگاهم و تو را در قلب همیشه نگرانم حس می کردم ,

فاطمه من امروز دقیقا یازده ماه گذشت از وجود پر برکتت در خانه مهرمان,در خانه عشقمان,

که معنا بخشیدی به کلمه خانواده ی من و پدر مهربانت,

ومن بهت زده و خوشحال که تو ماه دیگر یک ساله خواهی شد 

نازنینم 

فاطمه من باور کن 

سعی می کنم تمام لحظات ناب بودنت را از قبل از هنگامی که چشمانم به نگاه شیرینت گره خورد ثبت کنم,تمام بزرگ شدنت را ثبت خواهم کرد دختر عزیزم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محجوب بانو
26 دی 95 20:04
سلام عزیزم خوش اومدی به نی نی وبلاگ کاش عکس دخمل نازت رو هم میذاشتی
مامان
پاسخ
سلام به شما عزیزم خیلی ممنون, راستش چون به خاطر عکس از طریق موبایل دارم میام و حافظه پر موبایلم باعث شده یه کم تنظیمات ثبت عکس و آپلود عکس دچار مشکل بشه, ممنون که نظر گذاشتید و خوش آمد گفتید.
عسل نعمتی
3 بهمن 95 3:36
سلام میشه بیایین نی نی گپ درخواست دوستیمووکی کنید
مامان
پاسخ
سلام دوست عزیز ممنون که به وبلاگم سر زدید شما حالا یکی از دوستان خوبم هستیدو این افتخار منه که یکی از دوستانتونم.